Also see : Use A Drop Cap Large First Letter In Posts On Blogger

My Superhero Vitamin Shop Fan Page

My Nuffnang

Monday, January 12, 2015

9 sebab hati tak bahagia






          Selamat Tahun Baru semua..apa khabar? bagaimana rasanya sudah 11 hari di bulan Januari 2015? ada perubahan tak? adakah kita masih membina azam..ye jangan putus asa untuk membina azam baru..azam baru bukan sahaja dibuat sempena tahun baru, namun demikian tahun baru adalah satu 'timeframe' untuk kita bertolak ke arah yang lebih bagus daripada tahun yang sebelumnya.

       Mungkin ada sikap kita yang perlu dibaiki lagi pada tahun ini..Untuk berasa bahagia dan gembira kita perlulah berkorban sedikit untuk membuang segala sikap-sikap negatif tahun lepas. Siapa yang tak sukakan BAHAGIA?Siapa yang tak sukakan GEMBIRA?

      Disini saya ada sertakan sekali 9 sebab kenapa hati kita tak bahagia dan cara untuk mengatasinya.





Hatta di sini, isu KPOP yang seakan sama seperti budaya barat. Dan agak tersentap juga kali ini perkara-perkara yang tak diduga bertentangan dengan nilai-nilai budaya Malaysia dan ajaran agama Islam. Saya rindukan zaman 90 an saya, di mana lagu-lagu Melayu tradisional menjadi dodoian dan dendangan arwah nenek saya kepada saya.

 Semoga Allah melindungi kita semua. InsyaAllah.

Sekali lagi masih tidak terlewat saya bagi pihak My Superhero Vitamin Shop mengucapkan Selamat Tahun Baru 2015.

No comments:

Post a Comment

Mari ber'ESP'