Also see : Use A Drop Cap Large First Letter In Posts On Blogger

My Superhero Vitamin Shop Fan Page

My Nuffnang

Wednesday, April 15, 2015

Pecah Lemak sebelum RAYA

minggu lepas baru je nak hantar kain batik ke mana-mana kedai jahit untuk dibuat sebagai pakaian rasmi pada hari khamis, agak malang saya kebanyakannya dah 'full house'..mula lah menggagau mencari dari rumah ke rumah dalam taman perumahan kut-kut ada sesiapa yang pandai jahit baju di rumah..Alhamdulillah dah jumpa..

Ni lah Malaysia..kalau 3 bulan sblm raya janganlah lewat2 hantar kain kepada tukang jahit tu...lambat je hantar penuh..mesti tukang jahit pun x menang tangan nak habiskan tempahan-tempahan tu..

saya nak habaq la kat kawan-kawan semua, bagi yang membaca blog ini, PROMOSi best bulan APRIL ni lebih kepada weight management atau dikenali pengurusan badan atau dikenali sebagai NAK KURUS!..sebab memang satu fenomena biasa, mesti orang nak jaga badan takut badan terlebih inci lak masa raya nanti..kalau dapat bentuk badan ideal dan nak maintain kan bagus.

Saya suka lah LECITHIN ni sebab:

1. Memecahkan lemak, saya ambil ketika sebelum makan  waktu makan utama seprti sarapan dan makan tenghari




2. Meguatkan MEMORI atau ingatan, ye saya juga memerlukan memori yang kuat untuk bekerja dan menguruskan tugas seharian saya..nak-nak lak bila masuk order banyak, nak kene buat itu ini..dan macam-macam. Terima kasih kepada lecithin sebab membuat laluan yang lancar tiada trafik jem kepada NEUROTRANSMITTER dalam sel-sel otak saya.

Apa itu Neurotransmitter?



3. Mengurangkan DEPRESI , anxiety (keresahan)- kemurungan kebiasaannya berlaku dalam kalangan wanita..saya ulangi wanita iaitu kaum hawa...nak-nak yang dah beranak banyak (mengalami proses bersalin-berpantang secara berulang kali)..yang rapat-rapat ni lagilah kesian saya tengok ibu-ibu ni..x menang tangan dibuatnye untuk menguruskan anak-anak dan hal ekonomi rumah tangga...(terasa sayalah tu hee hee)..
  Keresahan pun satu situasi yang amat menakutkan dari segi perkembangan mental emosi manusia. tahap yang paling kritika, inidvidu itu akan resah pada setiap masa dan sehingga menghalang untuk menjalankan tugas penting kita.
   Kedua-dua situasi ini pernah saya alami, DEPRESI paling teruk ketika saya melahirkan anak sulung, dan waktu itu saya masih tidak kenal produk SHAKLEE sehingga anak berumur 4 bulan. Selain LECITHIN, B COMPLEX with FOLIC ACID juga membantu hilangkan stres.


Stress management
Tahap STRES


4. Mengamalkan lecithin juga dapat hilangkan nyanyuk atau risiko penyakit Alzheimer, jika anda yang mengikuti entri saya,  saya ada update tentang Rakyat Okinawa, mereka antara populasi yang kurang mendapat penyakit Alzheimer walaupun sudah lanjut usia. Klik disini tentang Rakyat Okinawa.

5. Semestinya mengamalkan lecithin, saya mendapati diri saya atau individu yang mengamal lecithin ni kulitnya halus mulus dan lembut bak bayi gitu..


Serba sedikit tentang LECITHIN SOYA - salah satu sumber kolina, dimana ia adalah salah satu komponen pengutus saraf asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf.

Siapa boleh mengambil lecithin?

1.Semua orang boleh sebab sangat selamat, kanak-kanak juga digalakkan untuk perkembangan otak dan neurotransmitter.

2.Ibu mengandung ,ibu berpantang dan menyusukan anak digalakkan mengambil untuk pertumbuhan otak anak yang bijak

Cara pengambilan:

6 biji sehari (dewasa sahaja)

Untuk pertanyaan lanjut boleh hubungi kami di My Superhero Vitamin Shop atau boleh mengisi dalam borang CONTACT FORM yang telah disediakan.

whatapps/SMS/CALL : 0108224274

**PROMOSI APRIL : LECITHIN beli 6 free 1...


No comments:

Post a Comment

Mari ber'ESP'