Also see : Use A Drop Cap Large First Letter In Posts On Blogger

My Superhero Vitamin Shop Fan Page

My Nuffnang

Friday, December 20, 2013

Welcoming Back to SHAKLEE World

Bismillahirahmanirahim....



 Pada Jumaat semalam..aku telah pun mendeclarekan diri aku sebagai ahli shaklee kepada kawan2 di Facebook..Alhamdulillah selama 1 hari , aku dapat byk feedback positif dan tempahan daripada kawan2..

tidak kurang tu, ada yang mengucapkan tahniah kerana aku semakin berani tampil keluar daripada kotak hidup aku..

Selama 2 tahun aku mengeksperimenkan diri dengan produk ini, akhirnya aku buat keputusan untuk berkongsi dan menyebarkan segala kebaikan produk ini. Ya produk ini  nampaknya semakin menghambat hati rakyat Malaysia sekarang ini..aku pernah juga menggunakan produk-produk lain, ternyata ia sangat lah berkesan padaku..




Terima Kasih Dr. Malinda dan En. Saiful Nizam, yang sentiasa memberi semangat dan berkorban masa mereka untuk coach aku..Alhamdulillah...dengan niat ingin berniaga/bisnes untuk membantu orang yang memerlukan, InsyaAllah pastikan berjaya..amiin..


No comments:

Post a Comment

Mari ber'ESP'