Also see : Use A Drop Cap Large First Letter In Posts On Blogger

My Superhero Vitamin Shop Fan Page

My Nuffnang

Friday, December 20, 2013

Ostematrix


My Superhero ke 7..haaa...very very strong hero this guy..
Ostematrix ini adalah tablet kalsium, bersama vitamin D (untuk penyerapan kalsium) dan magnesium (agen mengankut kalsium dalam badan)..Supplemen ini membantu menguatkan tulang, gigi dan kuku.

Sangat efektif, pengalamn menggunakan Ostematrix ni sangat mengagumkan pada aku. Aku pernah gusi berdarah dan gigi berlubang ketika mengandung, bila aku pertama kali consume produk ni..sangat menakjubkan..macam ajaib tau..2 hari aku makan (4 biji sehari) lubang gigi TIADA! power la hero ni..

Ia juga menguatkan otot dan urat saraf. macam kes aku terpaksa travel dari pasir gudang ke skudai selepas bersalin (masih berpantang lg tu..) ..bawa kereta xkan naik unta..adeh..hehe..alhamdulillah ok..:D cayala hero ni..

tambahan: Menggalakkan tidur yang lena dan rehat sempurna.

No comments:

Post a Comment

Mari ber'ESP'