Also see : Use A Drop Cap Large First Letter In Posts On Blogger

My Superhero Vitamin Shop Fan Page

My Nuffnang

Thursday, May 14, 2015

Tingkatkan Kekuatan Imun badan secara semulajadi dengan NUTRIFERON


ini merupakan kisah benar daripada diri saya sendiri..tiada kene mengena dengan individu yang hidup atau pun yang sudah meninggal dunia..

Ok..kisah setahun yang lepas...
dalam gambar ni merupakan anak sulung saya yang berusia 3 tahun (gambar tahun lepas)..

Nutriferon dapat mengurangkan alahan dan tingkatkan sistem imun

Anak saya dilahirkan G6PD..menjaga anak G6PD sangatlah cerewet adalah pantang larang dia..so ubat-ubatan pun adalah juga dipantau takut boleh triggerkan alergi...


Ok alkisahnya...anak saya ini satu yang saya perasan sistem imun lemah..walaupun diberi ubat mengikiut prespkripsi doktor..bulan depan demam lagi.tukar ubat up lagi..so..sampai tahap Doktor nak up antibiotics..saya terbaca antibiotik tak elok diberi kepada kanak-kanak masa tu (nak tahu apa kesan beri antibiotik kepada bayi dan kanak2 leh je google ye)..OK bila Hadi demam je..cuba lihat dala gambar kecil...muka naik merah ruam bagai..ada pernah doktor tersilap bagi ubat selsema, muka berbintat dan bengkak macam ikan buntal..so sebagai ibu tak sanggup saya tengok anak saya menderita kerana kejap doktor bagi ubat tu, kejap bagi ubat ni..dan paling tak tahan saya lihat ialah tempoh sembuh anak saya lama...mana tidaknya, hampir setiap malam hingga ke pagi saya berjaga kerana, keadaan anak saya yang tidak selesa pada dirinya menyebabkan sentiasa menangis dan ingin dipeluk oleh saya..esoknya mata saya macam beruang panda..kerja saya pun entah ke mana..

Pada tahun lepas, kebetulan saya baru berjinak-jinak dengan bisnes Shaklee...saya amat tertarik dengan salah satu produk Shaklee iaitu NUTRIFERON.

Bila saya baca tentang PATOGEN..dan fungsi INTERFERON..barulah saya yakin untuk cuba NUTRIFERON. Alhamdulillah disebabkan saya istiqamah memberinya NUTRIFERON dan Vitamin C sustained release, Hadi semakin pulih..dan saya perasan bulan seterusnya dan seterusnya..tiada lagi saya bersusah payah ke klinik lagi...Manakala Vitamin C Sustained Release pula saya patahkan kepada 2 bahagian, saya hancurkan dan saya bancuh dalam air kegemaran dia..Kesan positif! dalam masa 3 hari sahaja hingus dalam hidung anak saya semakin kering dan demam semakin kebah..

Sejak itu, saya mula berhenti bergantung kepada antibiotik daripada mana-mana klinik...sebab saya percaya, pertahanan badan perlu daripada semulajadi untuk menentang anasir-anasir yang boleh menyebabkan sistem imun kita lemah. kalau demam atau terkena selsema cepat saya bagi Nutriferon (memang standby kat rumah).

dan sehingga kini, Hadi sudah semakin sihat, seperti kanak-kanak normal dan antara suplemen yang saya berikan ialah MEALSHAKES, Vitalea for Children dan vitamin C Chewable.

Ingin tahu tentang apa itu NUTRIFERON? sila klik disini.

Untuk konsultasi, boleh PM saya secara lanjut di 0108224274 atau di FB : MamaSue Berjuang Sampai Habis

atau di Fanpage kami : My Superhero Vitamin Shop

Copy and WIN : h

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

1 comment:

Mari ber'ESP'